Fizetés, szállítás

A futárszolgálattal történt rendelés esetén a futárszolgálat a Vevő által megadott címre hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket.

Szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vevő biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag aktuális helyzetéről a futárszolgálat értesítést küld a Vevő részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre.

Amennyiben a Vevő a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vevőnek lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

Amennyiben a 2. kiszállítás is sikertelen akkor a futár a terméket visszaszállítja és az Eladó azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti.

A Vevő a megrendelt termék átvételekor köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Ha Vevő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Ha pedig az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Eladó díjmentesen biztosítja. Az Eladónak nem áll módjában utólagos mennyiségi és minőségi reklamációt elfogadni. Az Eladónak a megrendelt termékeknek a futártól történő átvételét követően nem áll módjában a Vevő olyan hibás teljesítésre vonatkozó kellékszavatossági igényét elfogadni, amelyet a Vevő a megrendelt termékeknek az átvételkor történő megtekintésével észrevett, vagy kellő gondossággal eljárva észre kellett volna vennie.

A becsült szállítási idő 2-3 munkanap. A becsült szállítási idők csak tájékoztatásul szolgálnak, és a feladás időpontjától számolandók. A szállítási időtől való eltérés nem minősül az Eladó szerződésszegésének, és az ebből eredő károkért az Eladó nem tartozik felelősséggel.

A megrendelt termékek és szállítási díj ellenértékének fizetési módjai: 

Fizetés Simple Pay-en keresztül: Bankkártyás fizetés esetén lehetőség van az OTP Mobil Kft. által biztosított biztonságos SimplePay szolgáltatás igénybevételére. Fizetés közben a SimplePay opciót választva, majd a bankkártya adatokat megadva vagy a Simple Fiókos fizetés lehetőségét használva jut el a Vevő a termék megszerzéséig. A fizetés közben lehetőség van a Simple fiókban elmentett bankkártya használatára, és Simple Fiók létrehozására. A fizetési rendszer használata során elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron, Maestro (a Visa Eelectron és a Maestro kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát, így mennyiben a kibocsátó bank ezt engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni). A SimplePay szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban az OTP Mobil Kft-vel szemben a Vevőt külön díj vagy más költség nem terheli.

Fizetés PayPal-on keresztül: A Vevő a megrendelt termék árát a PayPal fizetési felületen teljesíti Eladó részére. A PayPal-os fizetéshez minden esetben szüksége van a Vevőnek egy saját accountra, amivel be tud jelentkezni a szolgáltatás igénybevételéhez. PayPal-on keresztül csak abban az esetben tud a Vevő fizetni, ha utalásos tranzakción keresztül feltölti pénzzel. A fizetéshez a Vevőnek a ‘Fizetés PayPallal’ gombra kell kattintania, majd be kell jelentkeznie a már regisztrált Paypal-felhasználó nevével és jelszavával. Ha minden adat helyes, akkor a ‘Continue’ gombra kell kattintania. Ezután a Vevő visszairányításra kerül a weboldalra, ahol pár másodpercet várni kell, hogy a rendszer feldolgozza a tranzakciót.

Fizetés utánvéttel: A Vevő a megrendelés végösszegét közvetlenül a futárnak teljesíti készpénzben vagy bankkártyával.